Kinderboerderij blijft open!

Kinderboerderijdonderdag 24 mei 2018 21:16

Vandaag presenteerde de coalitie het definitieve coalitieakkoord. Bij de presentatie van het concept-coalitieakkoord op 3 mei vroeg de coalitie aan inwoners, instellingen en bedrijven om te reageren op het gepresenteerde concept-coalitieakkoord. Namens de 654 Leiderdorpse inwoners die ons in maart gesteund hebben, hebben wij een aantal suggesties voor het akkoord ingestuurd.

Een van die suggesties ging over de kinderboerderij. Als ChristenUnie-SGP Leiderdorp vinden we namelijk dat deze kinderboerderij open moet blijven. In het lijsttrekkersdebat van 5 maart is overigens ook door alle Leiderdorpse lijsttrekkers aangegeven dat de eerder voorgenomen sluiting van de kinderboerderij niet door zou moeten gaan.

In het definitieve coalitieakkoord dat vandaag gepresenteerd is, is onze suggestie opgenomen: de kinderboerderij in de Houtkamp blijft open! De kinderboerderij blijft in handen van de gemeente en de eerder ingeboekte bezuiniging komt te vervallen.

Suggesties ChristenUnie-SGP voor coalitieakkoord323,3 kBapplication/pdfdownload